úterý 1. července 2008

Rady do života.

Nutně se potřebuju vykecat, tak mi do toho nekecejte:
- Když musíte druhý den do práce na 12 hodin, nechoďte do hospody s tím, že jdete na jedno/jenom hodíte Míše časopisy/budete hned zpátky. Na akci se musíte bezmezně těšit, aby stála za prd a mohli jste brzo vypadnout. Platí i naopak.
- Obnažovat se na ulici neni dobrej nápad.
- Pánové! Pokud dbáte o zdraví své partnerky, strkejte ho do jogurtu. Nízkotučnýho! Bez ananasu!
- Venku je krásně! Ale nejhezčí počasí je mezi půl devátou a půl desátou ráno.
- Student Agency do Mladé Boleslavi nejezdí.
- Na poslednim sedadle ve druhym vagonu to docela hází.
- Vzduch, co se nehýbe, je nechutnej.
- Lidi, co si furt stěžujou, opravdu velmi otravujou okolí.
- Používejte krémy na opalování! Myslim to vážně, rakovina je dost blbá záležitost. To mě napadlo dneska ráno, když mi začlo svítit slunko do pelíšku.
- Nepište smsky ve 4 ráno po návratu z hospody, většinou v nich nevymyslíte nic chytrýho.
- Bílá barva je nejlepší! A červená.
- Michael je diskrétní a Mítek spojitý. Už si nepamatuju, co to přesně mělo být, ale vim, že to bylo hrozně vtipný :)
- Jo a Honzu Klašku chcou všechny baby! Kromě mě, teda. Ale prý mu to neva, tak nevim.
- A především: dneska je úterý! Úterý! Nikoli středa, nikoli čtvrtek. ÚTERÝ!
To by bylo asi tak všechno, tak nějak mě tohle všechno dneska už stihlo napadnout. Taky tomu sama nevěřim, jak jsem výkonná :)

Žádné komentáře: