pondělí 21. července 2008

Samý lepší.

Spousta drobných radostí se mi přihodila tenhle víkend :). Jmenovitě dva seriály, jedna knížka a jedna kapela. Tak to vezmem popořádku:
Jednak je tu ten House. Se bojim, že je asi sexy :D. Jako fakt, má krásný oči, když se usměje, tak se tlemim jak blbeček :). Asi si zajdu někam na vyšetření, tohle neni normalní zřejmě..
Pak je tu ten druhý seriál - Raines (vysílá to Prima v noci jako Vize zločinu, nebo tak nějak). Opět mě uchvátil hlavní hrdina. Pravděpodobně se přeorientovávám na starý dědky. Ale když on má v sobě něco.. něco jako charisma 50. let. Zní to blbě, ale je prostě k sežrání :). Škoda, že to má jen sedm dílů.
Co se týče literatury, tak jsem si udělala radost a pořídila jsem si od Stephena Webba "Kde tedy všichni jsou?". Geniální. Moc hezky napsaný, nemůžu se od toho urvat. Otázkou je, kolik si z toho odnesu chytrých věcí na machrování :D. Ještě jsem váhala nad Feynmanovými přednáškami z fyziky, ale to až přečtu tohle.
No a dostáváme se k poslední záležitosti, kterou je kapela Late of the Pier. Vůbec nevim, kde jsem k nim přišla, ale ta hudba je prostě dokonalá, nehledě na to, že kluci vůbec nevypadaj špatně. Resp. nebudou vypadat špatně, až budou dospělí.. A navíc mi vylepšují skóre, co se týče věkového průměru těch, co mě v poslední době uchvátili :)

Žádné komentáře: