čtvrtek 24. července 2008

Zoufalství.

Tak jsem dneska konečně byla v novém solárku. Teda krom toho, že absolutně nechápu, jak to chtějí stihnou tak, aby se v pondělí mohlo otevírat, protože v podstatě je tam kompletně hotová pouze podlaha (jako jo, je tam nějakej pokus o bar a vitrínku za nim, taky už jsou tam nastěhovaný stroje - jeden je úplně strašně vymakanej, má zavlažování a stříká vůni a má tvarovanou plochu na ležení a milion regulací a vychytávek a vypadá jak ze Star Wars - a je hotová koupelna, ale chybí tam dveře do kabinek, dvě skleněný stěny, televize, křesla,.. jo a manikúra a kadeřnictví, což neni úplně málo, když si vezmu, jak má vypadat manikúra a kadeřnictví), tak jsem taky měla tu čest vidět Ten software. No potěš. Jako dotykovej monitor dobrý, vypadá to namachrovaně. Ale jestli pomocí Toho a čtečky čárových kódů dokážu vyplnit byť jednu permanentku.. To se asi ještě nasmějem :). Ale zatím z toho všechny máme jen srandu. Znáte takový ten smích, který vás přepadne, když jste naprosto v koncích? Tak přesně takovou srandu myslim :).
A vůbec nejhorší je, že mi dneska celý den cuká sval. Podle googlu se jmenuje přední sval pilovitý a podle mě už mě začíná celkem vytáčet. Já vim, nedostatek vápníku/sodíku/hořčíku/draslíku. Ale ovoce jim, zeleninu jim, mlíko piju a teď jsem dokonce zjistila, že v jednom balení chipsů je 1300 mg sodíku. Tak co po mně ten blbej sval chce?!

Žádné komentáře: