pátek 18. července 2008

Bebínko.

Janička je blbeček. Ne, nestačí, když to v tom kotníku velmi bolestivě křupne jednou. Ne. Já musim tu nohu napnout ještě dvakrát aspoň, abych si ověřila, že to fakt bolí. A jako jo, bolelo to dost. Chodit naštěstí můžu, jen nemůžu stát na špičce. Nebo na podpatku. Teď je mi to fuk, ale nevim, nevim, jak budu v pondělí tancovat..
A krom toho jsem zjistila, že jsem neskutečně líná! Fakt strašně. Furt bych spala a koukala na Simpsony, jediný štěstí, že zrovna došli :). Tak jsem se teda rozhodla, že dám šanci doktoru Housovi. I když je to namyšlenej ko*ot, ale co už. Ale jako v těch začátečních dílech je takovej divnej - se všema se chce kamarádit a vůbec nikoho skoro nebuzeruje.. A je to snad eště horší :). Když já stejně radši ty kreslený seriály. Jenže Simpsony, South Park a Futuramu znám nazpaměť a Downtown nemůžu sehnat.
Chjo, svět je hrozně nespravedlivej - eště pořádně ani léto nebylo a za chvíli už bude zase zima.

Žádné komentáře: