úterý 22. července 2008

Asi umírám, nebo co.

Protože jinak si neumim vysvětlit, že jsou všichni poslední dobou tak milí na mě :). Furt mi někdo něco chválí. Včera za mnou dokonce nějaká paní běžela z vlaku, aby se mě zeptala, jakou mám značku džínů, protože prý "mají super kapsy!" :). Nj, moje milovaný Crossy, konečně si taky někdo všiml. (BTW se konečně vejdu do džínů, který jsem na Vánoce nezapla asi o deset čísel!)
A taky se na mě furt někdo usmívá. Naposled dneska ráno pan řidič náhradní dopravy. Tak buď vypadám jak malej dement a ty úsměvy jsou soucitný, nebo mám věčně něco na ksichtě, nebo nevim. Asi jsem na konci života a vesmír se mi snaží ten zbytek zpříjemnit :). Nebo jsem prostě kočka a mám hezký kalhoty :D.
Jsem slyšela, že člověk má nejvíc energie 24 hodin před smrtí. No, vzhledem k tomu, jak se mi nechce nic dělat.. Ale dneska zazvonil budík v nelidských 8.30 a já jsem se prakticky bez váhání vyvalila z postýlky. OK, teorie o sexy slečně se odkládá :).

Žádné komentáře: