pátek 4. července 2008

Poprvé.

Normálně za dva dny jsem stihla dělat poprvé tři věci :). Teda jako ne úplně poprvé, ale tak třeba poprvé po dlouhé době. Jo a nejedná se o sex, takže jestli čekáte nějaký erotický příhody, tak běžte radši sem.
Takže zaprvé jsem poprvé byla na fitness latině. Bylo to bezva, po dlouhé době jsem si zas dala do těla, což potřebuju čím dál tím víc. Hlavně teda byla na pořadu dne samba, která jse dle mého skromného názoru naprosto nejlepším latinskoamerickým tancem :). Navíc mě potěšilo, že jsem ještě úplně nepohřbila své několikaleté zkušenosti s tímhle druhem aktivity.
Zadruhé jsem poprvé byla na snídani. Tímto děkuji Zdeňkovi za milou společnost a ochotu toto absolvovat se mnou :). Bylo to velmi pohodové, akorát jsem se trochu přežrala toustíků a následně jsem se málem utopila, i když na tom pravděpodobně papání neslo zanedbatelnou vinu.
Čímž se dostáváme ke třetímu poprvé - konečně jsem byla u vodičky! Na Dobráku teplíčko (místy až moc), celkem přijatelné množství lidí, totální antikoncepce ve formě malých parchantů, co si s náma chtěli hrát, a hlavně jsem fakt ráda, že se těm lamám nepodařilo mě utopit, i když se snažili opravdu vehementně. Bůh je ale ztrestal a všichni se spálili :).
A v noci asi byla bouřka, protože jsem slyšela hromy. Já se bouřky hrozně bojím, tak jsem radši zas rychle usla. Akorát se mi pak začlo chtít čůrat, takže jsem stejně musela z postýlky vylízt. A celou dobu jsem se modlila, aby nezačlo lít dřív, než zase usnu. Ale aspoň jsem na záchodě našla na linoleu kaz, co vypadá jak nějaký zviřátko z Ted Sieger's Wildlife :) (kdybyste ten seriál někdo měli, tak bych si ho půjčila!).


1 komentář:

Zdeněk řekl(a)...

Jo, rádo se stalo. ;-)

Jinak antikoncepce na Dobráku byla drsná, to jo.