sobota 5. července 2008

Už mi asi hrabe.

Je to tak. Venku je hnusně, do práce nemusím, tak jsem se z nedostatku lepších činností rozhodla vyzkoušet EVP :D. Spíš ale proto, že takovým věcem nevěřím, tak abych se mohla ujistit, že vážně nic mezi nebem a zemí neexistuje. Zapla radio na stanici, kde není žádný signál a vedle jsem položila diktafon (resp. mobil). Jsem zvědavá, co z toho bude. Tipuju, že nic, protože je to jednoduše celé blbost. A i kdyby nebyla, tak mně se prostě takovýhle cool věci nestávají :). No nic, hlavně že je večírek..

2 komentáře:

Ivo řekl(a)...

Jen počkej, takovýmhle nedůvěřivkám se (podle filmů) pak obvykle stávají ty nejhorší věci, v tvém případě bude paranormálno obzvlášť vynalézavé ;)

jan!čka řekl(a)...

tyjo, kez by, taky chci nejakej hustej zazitek, vsichni vsude videj duchy a ja nic :D