pátek 25. července 2008

Výkřik do tmy.

Další nudný večer. Plkárna mrtvá, icq mrtvý, jabber mrtvej, nikdo nevolá,.. Do postele nemůžu, jednak tam mám spoustu věcí a nechce se mi je odklízet, takže dneska asi spim buď na gauči, nebo na hračkách z éry komunismu, kterýma jsem se odpoledne zaplavovala, navíc mám čerstvě nalakovaný nehtíčky a nechci si je zeslonit. Normálně jsem zjistila, že mám dvě slepičky na klíček :). Akorát jedna má asi obrnu, nějak divně nakřivo nožičky jí trčí. Jo a klíček postrádám. Což je celkem blbý, když uvážíme, že ty potvory fungujou pouze v kooperaci s ním. Mamka říkala, ať tam vrazim imbusák (to je mi ale trochu líto, co když to zviřátka nepřežijou). A taky sem našla spoustu igráčků. Sestřičku, hasiče, policajta, kuchaře, řidiče,.. dokonce s proprietkama :). A elektrickou násobilku. Soudě podle kresby na obalu tak někdy z 50. let. Tyjo, takový poklady!
Navíc jsem dneska udělala ještě jednu službu světu - našla jsem v nastavení klikátko, které umožňuje komentovat moje vysoce sofistikované názory na aktuální dění komukoliv. Tak se nestyďte, ráda si přečtu slova chvály (jiný si nechte pro sebe, jsem dost citlivá a mohlo by mě to rozplakat) z úst vaší klávesnice :).
A vůbec, jdu koukat na House, lepší jak do stropu, stejně dřív než ve 4 neusnu..

Žádné komentáře: