neděle 31. srpna 2008

Hody.

To bylo zas veselo. Vlastně to začlo už ve čtvrtek veček, když nám s Leničkou Dáša napsala, jestli se nechcem stavit na cigárko. I když tvrdila, že do soboty nepije, pro jistotu jsme vzaly v nonstopu na nádru dvě flašky vína :). Jako že příprava na hody. Vypily jsme lahev něčeho růžovýho s bublinkama a Dáša dostala bezva nápad, že si dáme panáka. Teda něco tak nechutnýho, jak byl ten červ na dně flašky tequily, jsem už hodně dlouho neviděla. Dášenka se trošku motala, ale tak koukly jsme na Big Bang Theory a šly spát.
Ráno jsme se s Leničkou dopravily na nádraží, dala jsem si bezva bagetku se stripsama kuřecíma, mňam! A že ve dvě se tam teda sejdem znova. Jen jsem došla dom, vlezla jsem do postele a umřela na 3 hodiny. Pak jsem se zkulturnila a vyrazila vstříc dobrodružství, od kterého jsem teda nečekala nic jinýho, než nekončící nudu. Zajely jsme do solárka, kde už na nás čekalo Frisco (Lahev za dvacku? Nekup to!) a z nedostatku lepších nápadů jsme vytvořili na mých krásných ručkách gelový nehty. Bych si nejradši naflákala teď za to, ale když všichni skočí z okna, tak Plháková nesmí chybět..
Na šestou jsme vyrazily k Verče, kde jsme dostaly řízek se salátem (vůbec to stravování včera bylo hrozně super - nejdřív ta bageta, pak cosi od maminky, řízek se salátem, ve 3 ráno na nádru smažák s hranolkama.. colu a alkohol snad radši ani nepočítám) a vyžahly další Frisca.
A pak nastala ta nejhorší část dne - hody v Jundrově. Jak debil, přátelé, jak debil. Všichni se tam znali navzájem, jenom já jsem neznala vůbec nikoho. Potřebovala jsem se hrozně ožrat, takže jsem do sebe nalila velkou část flašky Proseca, další Frisco a nějaký panáky. Nakonec to zabralo, a už jsem si nepřipadala tak strašně. Smutným důsledkem mého počínání je fakt, že si moc nepamatuju, s kym jsem mluvila a o čem, ale to asi neni vůbec důležitý. Důležitý je, že jsem konečně poznala lidi, o kterých furt někdo mluvil a já věděla prd. Hlavně teda Marečka (19) od Dáši (28) :). A pak taky nějaký borce, který nikdo z nás teda původně neznal, ale když už si přisedli.. Jeden sympaťák, druhej následně hrozně ožralej, ale nebýt jeho, tak asi celý večer sedím na zadku. Takhle jsem si aspoň výborně zatancovala, i když na naše taneční kreace typu kolotoč v rytmu polky koukali okolo sedící stylem "a doma všichni v pořádku?".
No nebudu to protahovat, vypadly jsme trojkovym rozjezdem, ve kterym byl věkový průměr tak 14 a já jsem měla reálnou obavu, že jsme vlezly do nějakýho autobusu školy v přírodě. Na nádru jsme se s Leničkou napapaly, ten Vietnamec v okně mi v tu chvíli přišel strašně roztomilej :D. Dojely jsme k nám, zkoukly jsme další dva díly Big Bang Theory a usly. Asi v pět.
Na hody už teda asi v životě nepáchnu, zlatý Two Faces :).

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

jako bagetu s těma stripsama taky miluju - ale GELOVÝ NEHTY??? COŽE???

jan!čka řekl(a)...

prosim te, nerikej to nasim! :D

Anonymní řekl(a)...

Jundrovský hody jsou nej. Přišti rok stejně jako vy minulých letech vyrazím a budu se bavit!