sobota 9. srpna 2008

Never ever.

Ne, prostě! Už nikdy nepůjdu chlastat, když musim druhý den ráno do práce. Blbě mi je z nevyspání, protože když se člověk plazí do postele s vědomím, že ho čekají jenom necelé 4 hodiny (normálně by to stačilo, ale v tom stavu by to chtělo tak půl dne), tak nemůže pořádně spát ze strachu, že se nestihne vyspat. Nebo aspoň já ne. Je to ten vímžespím spánek. A přitom nebýt Mítečka a jeho slabé chvilky, ve které si na mě vzpomněl, když jsem sockovala před cpskou s notebookem na klíně a honila signál, tak jsem teď nemusela vypadat jak... Nic vtipnýho mě nenapadá. Ale na druhou stranu bych přišla o tohle (a brčkovou bitvu a líbání v pěti lidech a grupáč na pláži a já už nevim, co dalšího. Hlavně teda o Kamčin zpěv, ale to není nic tak neobvyklýho.):


Fotka koukám vskutku kvalitní, tak doufám, že máte nějaký pořádný hidef monitory!
A ten bordel okolo je proto, že Kyjo je prase. I když musim uznat, že sám neumí udělat takovej kentus, jak my všichni dohromady :D.

4 komentáře:

Mišáček řekl(a)...

Chtělo by to někdy zopakovat :-D

jan!čka řekl(a)...

pristi tyden :) treba..632

Anonymní řekl(a)...

Teď ani nevim, jestli jsem se dotkl jazyku nějakýho chlapa... :D

jan!čka řekl(a)...

ja snad ani nechci nic vedet radsi :D