středa 20. srpna 2008

Den obětí.

Koukám, že nám ten srpen nějak vázne :). No nic.
Hele, až budu mít zas jednou bezva nápad, že si před cvičenim dám sprchu a pak se pro dobrej pocit natřu dětskym olejíčkem, tak mi to někdo zatrhněte, proboha. Jsem přišla totiž na to, že se sice vstřebá, ale následně se aktivuje potem, nebo co. Jsem při výdržovym cviku se opřela o lokty a po půl minutě mi to podklouzlo a hodila jsem tak nehoráznou držku na parkety, že jsem při následném sbírání se měla pocit, že mi spodní čelist zůstala na podlaze. Ale co by člověk neudělal pro krásný tělo, že jo..
Mimo jiný taky už druhej den jaksi nemůžu chodit. Pondělní tancování bylo lehce zničující. Lenka tam nebyla, místo ní nás měla její ségra, podle čsts Vlaďka. A byla jako fakt drsná. To bylo poprvý, co jsem věděla, že pošedesátý ten cvik už prostě neudělám a umřela jsem. Ale opět - co bych pro sebe neudělala.
I když se teda poslední dobou ošklivě cpu. Teda ne že bych nějak moc žrala, ale rvu do sebe krowki. Což je asi to nejhorší, co můžu dělat :). Mě naši minulý víkend vzali do Polska, protože maminka má pocit, že nemám co na sebe (tam bych si stejně asi nic nekoupila, ale výlet hezkej). Konečně jsem si splnila svůj životní sen a koupila si kufr na kolečkách! Teda tatínek mi koupil. Sice je tmavě modrej, ale má vevnitř pejsky :). Trošku jsem byla smutná, když jsem ho viděla potom v Brně i v červenym, ale určitě nestál 380 korun, jak ten můj :). A cestou jsem viděla takovej pěknej most, tak jsem si ho vyfotila. Na tu fotku ale neklikejte, únosný je to jen takhle malý, protože je to focený proti slunku, mobilem a navíc z auta za jízdy přes špinavý okýnko :D.


A abyste věděli, jak vás mám ráda, tak jsem si ráno nevyfénovala vlasy! Původně teda proto, že je mám hrozně moc už zničený z toho fénování, žehlení, barvení, tupírování, lakování, voskování, leskování a tak, ale pak z toho vznikla akce "Jak těžký život mají lidé, co by si od Ježíška nejvíc přáli rovné vlasy:

Tak tady je to dobře vidět, ale mám tam blbej ksicht, protože je to na dennim světle:



Tady mám zas lepší obličej (lepší, ne dobrej nebo hezkej), protože je to pod umělym světlem, ale ty šílený vlny tam nejsou tolik poznat:



A tady se hezky usmívám, to už s vlasama nesouvisí :D



No nic, to by dneska stačilo, fičim na solárko, Yva se dneska vrací z Portugalska, tak ať nejsem největší sejra :D. A taky ať Leničce neni smutno.

3 komentáře:

Jiří Sedláček / Frettie řekl(a)...

neučesaný vlasy gut! :)

Zdeněk řekl(a)...

Hele, ty vlasy jsou dobrý, nevim co s nima máš ... nekecej.

jan!čka řekl(a)...

sou udesny, dycky bych si je nejradsi vytrhala vsechny :) ale ono na tech fotkach je to spatne videt, tak pak se nedivim, ze rikate takovyhle veci :)