pátek 8. srpna 2008

Ach.

8. 8. ... Půl národa se žení, druhá půlka odpočítává poslední hodiny do začátku olympiády. No. Asi to nebude úplně přesně napůl, protože třeba já nepatřim ani k jedný skupině. Naštěstí. Jsem si dneska vzpomněla, jak jsem žrala olympiádu, když jsem byla malá. Hlavně tu letní, protože tam byli ti atleti (především teda běžci), co měli vždycky na startu ten košíček, do kterýho odhazovali tepláky a bundy a ty flašky se sosátkama a tak. A já jsem jim to strašně záviděla. A taky to, že dostanou takový hezký oblečení a vůbec, byla jsem divná :).
Navíc je dneska venku teda extrémně nechutný počasí. Teda ne že by to nějak souviselo s čímkoliv, co jsem před chvílí napsala :). Ale tak mě to napadlo, když tu tak sedim vedle tý obrovský výlohy, nepálí do mě slunko a klimatizaci jsem ráno nastavila na 25 místo obvyklých 16 stupňů.
Jo a jsem fakt dobrá - s pomocí několika kabelů, co jsem tu posbírala (a jeden je můj vlastní), a takový krabičky, se mi podařilo v práci zprovoznit net :). Teda jede akorát na notebooku, protože bourat půl baru, abych se dostala zezadu ke kompu, fakt nebudu, ale i tak! Dobrá prostě! Odjakživa takovej antitalent na všechno a najednou jsem už jen krůček od smontování poličky z Ikey :).
A strašný dilema teďka mám - 4 písničky a nevim, kterou sem vrazit. Vlastně 5, jednu jsem ještě nestihla stáhnout. Všechny ne, to by na to nikdo nekoukal, ale tak dvě, dobře, ukecali jste mě :). Původně tu teda měly být fotky našich gut solárek, co jsem dneska umělecky vyfotila mobilem, ale nechala jsem bluetooth doma, takže smůla, možná zítra.
A abych si nezapomněla ještě postěžovat - někam mi zmizly ikonky pro zarovnání textu nad timhle okýnkem! A nevim, kde jsou. U obrázků to neva, u těch si střed můžu zakliknout při uploadu, ale ty videa jsou tak blbě vlevo a mě to trochu irituje.. A já debil si nemůžu vzpomenout na ten html příkaz :).

Pussycat Dolls - When I Grow Up:


Aha, tak jsem si nakonec vzpomněla. Dyť řikám - dobrá!

The Ting Tings - That's Not My Name:

Žádné komentáře: