pondělí 25. srpna 2008

Konečně.

No jupí. Po dvou bezesných nocích jsem se díkybohu vyspala. Mám totiž maličkou angínku a kromě bolesti všech kloubů (hlavně horních končetin) a horečky mi ještě (asi tim teplem) začly otýkat nožičky od kotníků dolů (vůbec netušim, jak se tahle část těla jmenuje) a prsty na rukou. Šíleně to svědilo, takže jsem si dotyčné plochy musela sprchovat studenou vodou do znecitlivění, pak rychle klusat do postele a usnout dřív, než to zas přijde k sobě (což šlo trošku hůř, páč mi byla následně děsná kosa). Zabralo to vždycky tak na půl hodinky maximálně, pak mě vzbudila horečka a nožičky začly zas otýkat a celý koloběh se opakoval. Zábavné. Navíc pes celou noc strašně nahlas pil a to spánku taky moc nepřidá.
Taky jsem si vytvořila nový osobní rekord - 39,2°C :). Nebo aspoň nevím o tom, že bych kdy měla víc. A ještě jsem objevila svou zvláštní schopnost. Čim dýl jsem koukala na lust, tim víc se kymácel! Nebo spíš začnu věřit tomu, že lidi, co mají horečku, vidí věci, co nejsou :).
Teď už je mi trochu líp, ale žádná sláva. Nejvíc mě štve, že s antibiotikama nemůžu se opalovat! Ale tak hledala jsem na netu a jediný riziko je možnost vzniku pigmentových skvrn.. Tak že bych tý svojí na krku pořídila sestřičku? Ne, nejsem debil :).
BTW kdybyste věděli o volnym pokoji v Brně, kde shání 2 lidi, tak dejte vědět :). Akutní.

Žádné komentáře: