neděle 3. srpna 2008

Absťák.

Tyjo, týden bez netu! Jsem málem umřela! No nic. Tolik jsem vám toho chtěla povyprávět, ale už si z toho nic nepamatuju...
Jo hlavně jsem vám chtěla říct, že už máme konečně nový solárko :) (sorry za překlepy, jsem trošilinku pod vlivem). Tu hodim nějaký fotky zas, chcete? Ne? No neva:

Tak takhle to vypadá vlevo, když stojíte u vchodu:


A takhle vpravo:


Tady si válim šunky:


A takhle to vypadá zvenku (to divný prázdný místo vlevo vzadu, který mimochodem koukám neni na fotce vidět, tam bude kadeřnictví, v pátek už tam vztyčovali akvárko):


Tak a dál jsem si chtěla postěžovat na nemožný lidi všude okolo. Pomalu to chodí, pod nohama se to plete, zavazí to úplně všude, humus. A hlavně se to nesprchuje! Hele, já chápu, že eště nedávno bylo celkem hnusně, tak jste se tolik nepotili, ale už jsou tu zas teplíčka a ten odér fakt neni "oh so sexy". Tak občas voda a nějakej deodorant, ju? :)
A taky mám novýho šalinovýho úchyla do sbírky. Byl z kategorie těch vulgárních. Celou cestu vykřikoval takový ošklivý věci, mezi jinýma taky "Šu*ám děcka! Pi*a su!" (to jsem nepochopila), málem tam naliskal nějakýmu pánovi, co si dovolil ho slušně požádat, jestli by nemohl držet hubu, až to jedna pani nevydržela, doběhla za řidičem, na Mendláku ho za uši vytáhli páni příslušníci a celá zastávka z toho měla Vánoce.
A dneska jsme si s Lucynkou udělaly výlet do Mechova (to je jako Hradec Králové). Jako že abysme celý den neseděly doma na zadku. Tak eště pár obrázků, abyste neřekli:

Jedna divná fotka z cesty tam:


Jedna divná fotka z Hradce (to jsme jako chtěly vyfotit to nádraží za náma, ale nějak jsme se nezorientovaly v prostoru):


A jedna divná fotka z cesty zpátky:


Pak máme ještě spoustu fotek z autobusu a z nádraží, ale to zas někdy příště. Radši. Ale výlet měl dvě výhody: jednak výborný papu v SantaFe (to je snad jedinej fast food, kde mi fakt chutná) a tričko EXE za 99 korun :).

5 komentářů:

Mišáček řekl(a)...

Krásný to tam máte :-) Se asi tam někdy stavím za tebou a doopálím se, až mi to úžasný opálení od moře sleze (což se už bohužel intenzivně děje) :-)

Puda řekl(a)...

Jak je tam to "Tady si válim šunky", tak já četla něco, něco "šulinky" a uplně jsem se lekla... plus ta židle na té malé fotce vypadala jak nějaky umyvadlo, tak na zlomek vteřiny jsem myslela, že tam nějak umýváte šulinky... no nic. :) Je pozdě. :)

Puda řekl(a)...

Jako na druhej pohled to je vidět, že to je židle, jenže já mám starej monitor a mám tady takovy tmavy barvy hrozně, tak mi na té fotce jen svítila ta bílá plocha a přišlo mi to jako něco mezi pisoárem a umyvadlem... :)

jan!čka řekl(a)...

jezis, pudo, ty ses lama! :D

Zdeněk řekl(a)...

Tyjo, Pudi, ty seš úchyl! :-D