středa 27. srpna 2008

Životní poslání.

Už jsem na to přišla! Vesmír chce, aby ze mě byl revizor! Protože jinak by to jeho věčný cpaní mi do cesty divnejch lidí v šalinách bylo nesmyslné a značně neohleduplné. Včera zas jedu z práce, nasednu mrtvá do jedničky a co nevidim - nějaký děcka tam normálně kouří! A jako vrchol všeho se to ani nesnaží foukat z okýnka, nebo tak něco. Jsem měla takovou chuť je proplesknout, jenže jim bylo tak 16 a byly větší jak já. Kdybych tak měla tu placku! By viděly. Smradi. A eště se tak blbě tlemily. Jsem chtěla to jít říct aspoň řidičoj do prvního vagonu, ale to by bylo takový blbý bonzování, tak jsem se smířila, že prostě budu smrdět jak z hospody.
A dneska musim na studijní. Se bojim, protože Puda psala, že prý tam jsou hrozný fronty. Navíc jsem nechala doma tu pitomou oranžovou kartičku, o který jsem si furt opakovala, že ji nesmim zapomenout. Děs prostě. Jestli tam budou nějaký lidi, tak to asi nepřežiju. Proboha, jsou prázdniny, fronty mají být až v září!
Navíc je strašná otrava mít angínu, když je venku tak hezky. Ten pocit, že bych jako měla ležet v postýlce a pít čajíček.. No vůbec, nemám čas ztrácet čas.

4 komentáře:

Jiří Sedláček / Frettie řekl(a)...

"řidičoj" ... au. :)

jako jo, některý ty pangharty střílet. zvlášť ty v těch 16 letech. Nevychovaný to je víc než jsem byl já.

Jerrynka řekl(a)...

Zas taká strašná fronta na tom študijnom nebola - aspoň poobede, som hlavne na seba bola hrdá, že som sa nedala odradiť nápisom na hlavných dverách, ktorý sa tváril, že tam budú len doobeda a šla som ďalej a tam študijné predsa len fungovalo :-P

Puda řekl(a)...

No, jako uplně strašny to nebylo. Jen tak na konec záchodů, trochu přes. Pamatuju ty (v září v prváku), co byly až ven k nástěnce (ble, je mi blbě)... a to ještě tuším bylo studijní o patro víš (ale teď možná kecám).
No ale chtěla jsem se zeptat: Tak co? Byly? :)

jan!čka řekl(a)...

pudo, nebyly. nikde nikdo, sla sem tam az na tu smenu od jedny a nikde ani noha :) krom referentek teda :)
a taky me mohlo napadnout, ze kdyz se menujem skoro stejne, ze moje referentka bude mit taky dovolenou :D