sobota 6. září 2008

Kecy, kecy, kecy.

Tak mám zas touhu si tu vyblinkat různý věci, tak si kdyžtak zacpěte oči, jestli vás to nezajímá :). Předně jsem chtěla říct, že nový album Volbeat je naprosto bomba! Trochu rozměklý, ale stejně dobrý, nic jinýho teď neposlouchám :). Spolu s Lostprophets - Start Something, Fall Out Boy - From Under the Corc Tree a Last Goodnight - Poison Kiss (a možná ještě Simple Plan - Simple Plan) to je úplně nej nej nej, co jsem v poslední době slyšela :). Teď jsem si stáhla Niceland, tak uvidim, co z toho vyleze..
Pak tak jsem chtěla říct, že mě začínají štvát ti anonymní lidi, co mi poslední dobou furt píšou na icq a znaj mě, nevim odkud. Nemyslim ty, co čtou tenhle blog (zdravim!) ale dneska jeden pán na icq, co mě viděl na přednášce Filosofie a estetika živé přírody (mám pocit, že jsem ji měla zapsanou tak loni touhle dobou) a měl dotazy typu "jak je to se státnicema na fildě?". Jak to mám vědět?! Bože! Všude je to napsaný. A ani mi nechtěl říct, kdo je, protože se prý vůbec neznáme, a drze mě oslovil "Šnečku". Tak co mi tyká, když se neznáme?! A vůbec - jak přišel na můj profil v ISu, když se neznáme? No nic. Mám dneska zas super náladu a všichni mě vytáčej, tak jestli se sem dostane, což asi jo, tak "neber si to osobně!" :).
Dál jsem zjistila, že mi hrozně chybí můj dřívější život, který přerušila ta největší chyba, co jsem kdy udělala (kdo ví, ví..). Jak se kalilo pořád, krásná jsem byla, na super privátě jsem bydlela, po Andrejkovi se mi stýská, kde je mu asi konec? Chjo, kdybych mohla změnit jedinou věc v životě, tak bych nikdy nedopustila, aby se stalo, co se stalo. Zkomplikovalo mi to od té doby úplně všechno na bůh ví jak dlouho dopředu. Jenom doufám, že s koncem září se všechno vrátí do normálu. Aspoň relativního, nic už nebude jako dřív.. No nic, konec nostalgie :).
Tohle mě napadlo včera, když jsme s holkama seděly v Potrefený huse a hlavně pak, když jsme vyrazily do Karibiku. Jako jo, ta hudba byla strašně nahlas, basy duněly, DJ byl neskutečně ukecanej a okolo byli všichni tak o 5 let mladší než já, ale stejně, tohle byly ty časy, který jsem v životě milovala. Ale už jsem stará na to asi, nechci dopadnout jak 40letá rašple, co se strašně zoufale snaží vypadat na 16. Chjo, se trochu bojim, že nebudu umět důstojně zestárnout :D. Na druhou stranu 22 neni tak strašlivej věk, ne? Ale tak fu*k it, nehodlám se tim dál zabývat, mám před sebou ještě 9 hodin v práci, tak si nebudu kazit náladu :).
A vůbec, jdu si do Buffi pro Farfalle Spinaci, mám hlad :). Tak.

8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

He:) Ten muž, co Vám (neznám, takže budu vykat:) napsal přes ICQ se s Váma chtěl určitě jenom seznámit:) Dala bych za to ruku do kopřiv:) Mně ta Vaše naštvaná reakce pobavila, protože čtu plkárnu a je mi tam svýma názorama a projevem strašně sympatický jeden mladý muž, a protože se stydim na plkárnu psát, tak dunmám, jak se s nim seznámit, tak mě napadlo, že mu napíšu na mail nebo přes ICQ s nějakym dotazem týkajícim se školy:)) Hmmm, takže myslim, že ten chudák se s Váma chtěl seznámit a nebylo to pochopeno:) Tak já na to teda kašlu, aby se taky nenaštval a nevyšla jsem z toho trapně a s nepořízenou:) Jo, jinak jste nááádherná na těch fotkách dole, fakt:) (nejsem lesba:)

jan!čka řekl(a)...

Ježiš, tak to moc děkuju, takový pěkný věci slýchám málokdy :).
Já fakt nemám vůbec nic proti nějakýmu seznamování, naopak, ale když se chci seznamovat, tak je slušnost se představit, ne? :).
A jinak by mě teda zajímalo, kdo je Vám (tak já teda budu taky vykat) na DF sympatický, nějak mě nenapadá nikdo.. :). A vůbec, klidně mu napište, to jenom já bývám občas nepříjemná, určitě to neni trapný :).

Anonymní řekl(a)...

No jo, tak to, že se nepředstavil, taky chápu:) Se s tebou (už tykám, jo?:)chtěl seznámit a pak by se určitě představil. Jinak se asi stydí, je to lepší napsat nenápadně a anonymně než napsat rovnou kdo je a jestli nechceš jít na rande (nebo prostě jenom pokecat). Nevim:) Moh by to sem napsat, jak to je:)
Jo, jinak je to teda (eeee, se stydim:) Lubomír Majerčík, fakt bych ho chtěla poznat a pokecat s nim, protože na mě působí jako super chlap:) Ale kašlu na to, je to takový divný někomu takhle napsat, protože mě zaujal na DF, kam ani nepíšu, a vypadalo by to jako balení:)) A ty buď milá na ty chlapy s blbejma dotazama, cítim s nima:)

Puda řekl(a)...

To je roztomily s tím Lubou... :)

jan!čka řekl(a)...

Jj, Lubo je borec, toho by chtěla každá :). Už mi aji vynadat stihl, že jsem mu hned neřekla, že má obdivovatelku :).
Takže slečno, být tebou se nebojim a klidně napíšu, on je teďka totiž stejně ve Štrasburku, nebo kde :).

Michala řekl(a)...

Jsem četla první příspěvek a čestný slovo, že mě napadnul Lubo:)) Tak já dám vědět, jestli jeho image na DF odpovídá image v reálu, ve čtvrtek se k němu jedeme nasomrovat do Štrasburku:)

jan!čka řekl(a)...

Mě napadl Duda :D. Ale Lubo je sympaťák, to můžu potvrdit :).

Anonymní řekl(a)...

Ze prej Pan Dooda, to je dobry :o)
To mu nekdo napiste, ze je "strašně sympatický mladý muž" a "super chlap", treba bude reakce lepsi nez kdyz ho balila Daniela ;o)

*Stepan*