čtvrtek 18. září 2008

Svoboda slova.

Tohle jsem původně jako vůbec nechtěla psát, ale Michalka se prej nudí, nebo co, tak jsem si řekla, že vám to povim.
Je to hnus. Tohle je můj blog a já si tu chci psát, co mě napadne! Ale nemůžu. Ne že by mi to někdo zakázal, ale vždycky uvažuju, kdo všechno se tady k tomu může dostat. A to, co s klidem vyprávim kamarádům u piva, bych asi úplně nechtěla, aby se dostalo k mamince třeba :). Neni to nespravedlivý? Timhle vás připravuju o spoustu kvalitních zážitků, protože mám strach :). Proto jsem tu nenapsala, jak jsem polila pivem hlavy těch dvou zvrhlíků na záchodě v Livinu, ani to, že jdu znovu darovat oocyty, tentokrát to ovšem není z mojí hlavy, zavolali sami :). I když většina z těch, co to tu čtou, to už stejně všechno vědí, tak stejně. Žiju v iluzi, že tu chodí i spousta cizích lidí, kteří by moje historky ocenili :).
Jo a dneska byl u nás v solárku nějakej dealer L'oréalu a měl všechno za polovinu! Tak jsem si hned vzala řasenku Double Extension Carbon za 200 (vzhledem k tomu, že poslední řasenku jsem měla za 49 korun, tak jsem si to zasloužila). Jo a ještě Peťa si vzala lesk na rty Glam Shine 6h, a ten je teda jako fakt úplně moc super! Asi až ten pán (mimochodem neskutečnej kořen!) zas přijede, tak si taky koupim, váhám ale mezi timhle a timhle. Asi si vezmu oba, jeden za kilo, nekupte to :D.

2 komentáře:

Michala řekl(a)...

Jojo autocenzura je děsná věc, já bych tak chtěla na blogu psát detaily o některých novinářích třeba, ale nemůžu, páč už by mi nikdy nic nevydali:))

Anonymní řekl(a)...

jsem takrka uplne cizi, kdyz pominu Ravena, nicmene to mi nebrani rikat si hura, uz vim, co si koupim za rasenku! :)))