čtvrtek 18. září 2008

New Look.

Tak jsem se zas kvalitně ožrala.. Ne, nebudu vám to vyprávět, strašná story, ale jinak pařba jako gut :). No a neskončily jsme zas ve 3 ráno ležet na Svoboďáku?! Já se asi s Gabkou přestanu stýkat, protože tohle už je fakt o ledviny :D.
No to bylo v úterý a teď jsem zrovna dorazila s Leničkou z další akce, kterou jsem si úžasně užila, ačkoliv jsem měla pocit, že jsme jediné dvě, co se baví.. Mám zas novou zkušenost do života (kurňa, s těma nehtama se ale blbě píše!) - bavit se dá, přátelé, i bez alkoholu! No, ne úplně, ale jsem naprosto střízlivá - možná aji díky tý 20minutový procházce do kopečka s taškou těžkou jak kráva (Jéé, já jsem vám vlastně ještě nevyprávěla o stěhování, co? Tak až zítra, stejně to bude pokračovat. A snad už i končit.) - ale mám radost, že jsem konečně unavená normálně a ne společensky.
No a úplně nejvíc hot news - mám krááásný nový vlásky! Teda oni mi je asi všichni chválí jen tak ze slušnosti, ale já z nich mám neskutečnou radost a ani Mačo mi ji nemůže zkazit :). Nehledě na to, že mi ten chemickej narovnávač sežral totálně tu černou barvu, takže si konečně můžu vybrat nějakou jinou třeba :).


Jako na nic krom těch vlásků nekoukejte, byla jsem úplně mimo, když jsem to fotila :).

7 komentářů:

Jiří Sedláček / Frettie řekl(a)...

sluší ti to. :)

Puda řekl(a)...

Pěkny, jen bych ti to odhodila z toho jednoho oka... to mě trochu rozčiluje, že nevidim obě oči... :)

Mišáček řekl(a)...

Ty seš krásná, Jani :-*

jan!čka řekl(a)...

No to je právě účel, abych neviděla ty strašný věci, co se na tomhle světě dějou, víš? :D

Anonymní řekl(a)...

Já ti je nepochválil. ;) A přišlo mi, že Lenička se místy zas tak moc nebavila. :P
Ale jako vlasy dobrý. :)

jan!čka řekl(a)...

Lenička se teda bavila, nejvíc ji bavil Kyjo ovšem :D. A tak sis s ní měl povídat, když seš tak chytrej :).

Schmutzka řekl(a)...

Ve skutečnosti nemáš vidět ty hezký věci :-P.