pondělí 22. září 2008

Uf.

Tak už je to všechno za mnou. Hlavně teda to stěhování. 50kilová taška s jídlem, to byla fakt lahůdka. Ale zvládla jsem to, i těch 20 kilo knížek, aniž bych musela někoho potupně prosit o pomoc :). Jsem na sebe pyšná a zítra si koupím něco pěknýho na sebe za odměnu.
Taky mám za sebou konečně ten prokalenej tejden. V úterý to začlo a na sobotní oldies party v Kníničkách v tělocvičně to skončilo :). Fakt ale, že jsme to s těma panákama trochu přehnaly.. Detaily z pátečního Karibiku snad radši ani nebudu rozepisovat, by mě taky možná mohli zavřít, bůh ví, jestli tomu borcoj bylo už aspoň 15 :D.
A začla nám škola. Fakt super. Dneska jenom němčina, ale myslim, že jsem se moc dobře nezapsala, když první, co jsem řekla, bylo, že nesnášim němčinu :). Nicméně paní doktorka vypadá vesele, a když jsem jí řekla, že nemám talent na jazyky, její odpovědí bylo "Ani bych neřekla", což potěší :).
Ne všechno je ale dneska dobrý, zrovna jsem zjistila, že jsem nějak prošvihla přihlašování k tématům z Epistemologie, příště asi budu číst maily pořádně. Když já jsem si k tomu chtěla v klidu sednout a kouknout se na ty témata pořádně, a ne kliknout na první, který uvidim, abych to měla z krku, a pak zjistim, že k tomu neni co napsat.. No nic, určitě to půjde nějak vyřešit :). Nj, je vidět, že semestr už zas začal :).

Žádné komentáře: