sobota 13. září 2008

Jupijou.

Tak jsem se zas konečně kvalitně ožrala. Sice to bylo už v úterý, ale já prostě teď fakt nemám čas sdělovat novinky bezprostředně. Začlo to jako nevinná oslava neúspěšné obhajoby a skončilo to ve 4 ráno ležením uprostřed Svoboďáku a pozorováním hvězd. Hlavně Gábinka měla celý večer pocit, že mi z někdy dluží strašně moc piv a panáků, což jsem nepochopila, nicméně nebránila jsem se :). Takhle dobře jsem se za 40 korun snad ještě nikdy neopila. Hlavně s Gabkou je vždycky o zábavu postaráno, tak jsem ani neměla strach, že bude nuda..
Další dobrá zpráva je ta, že mám konečně kde bydlet! 5 minut do práce, 20 minut k fakultě plus nějaká ta chůze ze Smetanovy, ale co už, aspoň udělám něco pro své zdraví :). V pondělí se stěhuju, netuším sice, jak odtáhnu všechny ty krámy, navíc pokoj bude nutno trošku přestěhovat, ale hlavně že už mám z krku ten stres a shánění! Navíc je tam konečně internet a taky pračka!
Pak mám taky radost z toho, že se nebudu muset vzdávat tancování ani přes semestr! Sice jenom jednou týdně budu chodit, ale zas to bude skoro zadarmo a nebude ze mě zas lemra jak doteď. Fakt nevim, jak budu pochytávat ty taneční sestavy, když standardně jsou lekce dvakrát týdně, ale Lucynka říkala, že prý mi věří, tak si budu teda taky věřit :).
Jo a ve středu jdu konečně ke kadeřnici, nechám si chemicky narovnat vlásky, aby se už nikdy neopakovalo to, co je možné vidět na fotkách o pár příspěvků níže. Jako nic proti, věřim Pétě, že má zkušenosti, ale opravdu si neumim představit, že si umyju vlasy a ony se nezkroutí. Ale tak uvidíme, za ty prachy by to mělo chvíli vydržet! Hlavně je dobrý, že to bude odrůstat a ne se vymývat jak třeba objemovka. Což mi připomíná, že si musim vytisknout ten obrázek, podle kterýho chci ostříhat :). No jenom doufám, že mi ty zbytky vlasů, co mám ještě na hlavě, nevypadaj kompletně..

3 komentáře:

Zdeněk řekl(a)...

Co ti vadilo na těch vlnitých? Vždyť byly super! Jo a k bydlení gratuluju :-)

jan!čka řekl(a)...

Konečně budu mít ten správnej emo-účes, s těma vlnitýma vlasama to tehdá nebylo ono. Pak dám odkaz na DF, ať si má Mačo na co stěžovat :)

Zdeněk řekl(a)...

Jen tak do něj, svým účesem určitě rozvrátíš celé IBM :-)