úterý 10. června 2008

Stres a letošní úroda.

Jsem ve stresu! Moc. Fakt jo. Neustále někde běhám, něco sháním, nestíhám. Dneska jsem do sebe zvládla hodit jen dvě maličký bagety. To mému stavu asi moc nepomůže :). Ale zato jsem se už třikrát osprchovala :). Miluju sprchování! Mohla bych se sprchovat i dvacetkrát denně, kdybych měla čas. Ale ten prostě nemám. Jo a čas EXISTUJE! A nikdo se mě nesnažte přesvědčit o opaku, nebo budu zlá.
A co se týče úrody, tak letos teda nic moc. Nebo spíš nic, než moc. Seděly jsme dneska s Leničkou na schodech před solárkem přes 3 hodiny, a za tu dobu se v dohledném okolí vyskytlo tak maximálně 10 osob opačného pohlaví v přijatelném věku. A z nich tak 3 skončili na škále 1-10 v plusových hodnotách. Nutno podotknout, že 5 bodů nikdo nepřekonal. A většinou to byly body za pěkný auta. Krize tohle. Nepočítá se jeden pán, co má u mě vždycky bodů minimálně 20 :). Jestli to bude zítra vypadat takhle, tak to asi nebude moc kvalitní pařba..

3 komentáře:

Mišáček řekl(a)...

S tím sprchováním ti velice moc moc moc rozumím ;-)

jan!čka řekl(a)...

bože můj, vy to tu všichni čtete! :D

Anonymní řekl(a)...

Psycho_nejvetsi: MUHAHAHA, tady to cte lidi z plkarny... ;o)