úterý 24. června 2008

Překonávání hranic.

Já už fakt nikdy nebudu pít, ono to za to nestojí. Dva dny za sebou do pěti do rána? Už mi neni 17 :). A za těch 60 hodin jsem snědla jen jeden kuřecí steak a parenicu. A to všechno bylo následováno 24hodinovým spánkem. Zkrátka alkohol nám rozšiřuje možnosti :).

Ale zjistila jsem, že opíjení a střízlivění má několik fází:
1) První drink - Bože, já jsem tu snad jediná střízlivá, dneska to bude vopruz.
2) Druhý/třetí/dle schopností drink - Jéé, to je legrace, všichni jsou tak sluníčkoví.
3) Lehce přebráno - Všichni okolo se motaj, melou kraviny, ale mně to taky už zrovna nemyslí, vybavit si slova oblíbené písničky je fakt problém!
4) Na plech - No ty krávo, jak já se dneska dostanu dom? Fuj, je mi blbě, koho to napadlo se takhle ožrat?!
5) První kontakt s postelí - Ježiš, proč se ten pokoj celej točí? Už abych usla...
6) Probuzení - Kde to jsem?! Vypněte někdo to slunko! Vodu! Vypumpovat žaludek! Umřííít!
7) Prvotní rozpomínání - Já snad ani nechci vědět, co jsem do sebe včera všechno nalila. No fuj, 6 piv! Jo a pak přišel tamten, že dáme panáka. A pak ta flaška Tequily. Du blejt.
8) To nejlepší na konec - Proboha, komu jsem to včera volala?! Nee, jak mě mohli nechat tancovat na stole?! Kde mám kalhotky?!
No.. ehm.. ne takhle úplně doslovně, ale dost podobně :D

Žádné komentáře: