pátek 13. června 2008

Pátek třináctého.

Ne, opravdu na to nevěřim o nic víc než na černé kočky a rozbitá zrcadla, ale co bych to byla za člověka, kdybych odolala pokušení svést všechny špatnosti dnešního dne na datum, že?
Takže:
  • Mám dneska hrozný vlasy! Kroutěj se na všechny strany. A navíc na každý půlce hlavy jinak! To je asi můj největší dnešní průšvih :).
  • Venku je totálně nechutný počasí.
  • Už od rána si lidi hrozně vymýšlí a ke všemu sem chodí z větší části jen ti neoblíbení.
  • Večer jdu sice do kina, ale úplně sama, protože nikoho Happening asi neláká. Ale já to strašně nutně musim vidět úplně co nejdřív, i když ti, co hodnotili na csfd, se s hvězdičkama moc nepředali. Ale já se na ten film už moc dlouho těším, než abych se na něj vybodla. A je mi vlastně fuk, že půjdu sama, aspoň mi do toho nebude nikdo kecat a nikdo mě pak nebude tahat do hospody, a já se konečně pořádně vyspinkám :). Always look on the bright side of life :).
Žádná další hrozivá věc mě už nenapadá, ale den teprve začal, stát se toho může ještě hodně. Jen doufám, že to budou samé gut věci ve stylu reklamy na Bonaquu :).

Žádné komentáře: