pátek 6. června 2008

Rovnováha ve vesmíru.

Tak asi vážně funguje :). Zkouška sice nevyšla, ale odpoledne jsem si koupila Yellow s nějakou bezva soutěží, poslala jsem smsku a vyhrála rtěnku. Ne že by to bylo úplně to samé, ale tak potěší to :). Aspoň jsem si to vyrovnala sama a v Africe jsou všichni živí a zdraví. To je totiž tak - když se vám něco povede, tak se to musí někde vyrovnat. Takže když udělám zkoušku, v Africe někdo umře hlady. Je to trochu morbidní, ale nedá se nic dělat, zákon zachování energie a tak, však to znáte.
Morbidní mi přijde i ta cena za bílé zuby. Koupila jsem si bělicí pero a v noci jsem měla tak psychotický sny, že jsem myslela, že nedožiju rána. I když možná to bylo spíš z té vodní dýmky, kterou jsme za večer na Špilase nabili třikrát :). Každopádně už se moc těším na fotky, minimálně jedna se povedla :).

1 komentář:

Jaroslav Šeděnka řekl(a)...

Kdyby se ta posledni alobalova dymka nejak neprojevila, to by mi teda pripadlo divnejsi. Psychoticke sny jsou jeste nizka cena :-)
Ale jo, je fakt ze Reverend umi... Treba se mu povedlo vyrobit mi nejakou peknou moji fotku :-)