pondělí 2. června 2008

Jsem tak oblíbená.

Asi mě šlehne. Nejen, že se mi hromadí povinnosti, ale ještě i radosti se začly kupit. A to úplně nejblbějším možným způsobem a sice přes sebe!
Ve středu mě čeká zkouška, na kterou "umim" tak polovinu. Večer je session v Bakeru, ve čtvrtek jsem slíbila účast na Špilasu, ale na to se těším, protože jsem prý V.I.P. (a taky se těšim na vínečko a vodárnu), nebo tak něco :D.
Další týden vypadá zatím naprosto klidně, ale to je pouhé zdání, neb události týdne následujícícho mě pravděpodobně donutí tuto idylku přetvořit v zoufalé pokusy o dopsání seminárek a jiného marastu.
A pak to začne: od neděle do středy v Praze, ve čtvrtek jeden deadline. V pátek jsem už měla být doma a těšit se v hospodě se spolužáky z gymplu, leč nebude tomu tak, páč na sobotu je naplánovaná GrillParty, u níž bych opravdu nerada chyběla. No a v neděli to zatím vypadá na Filmový maraton (a další deadline). Jo a aby toho nebylo málo, tak celý výše popsaný víkend jsem měla strávit ve Velmezu na Mezinárodních dnech filosofie. K mé velké lítosti odkládám toto na příští rok, hru jsem už viděla a pochybuju, že v podání druhé skvadry to bude lepší :)
Uff, jestli tohle zvládnu, tak jsem Superman :)

Žádné komentáře: