čtvrtek 16. října 2008

Špatná nálada.

Tak nevim, jestli je to tim podzimem, ale poslední týden je fakt bída. Naštve mě každá prkotina, lidi nenávidim, protože dejchaj a navíc hrozně nahlas! Škola mě nebaví, v práci mě to nebaví, sedět doma mě nebaví, už ani na ten slkhl nemám chuť.. Snad se to brzo zlepší, nebo začnu věřit tomu, že lidi páchaj na podzim víc sebevražd :).
Ale abych nepřeháněla, tak mám i světlý chvilky. Třeba dvě denně. To mě napadne nějaká gut myšlenka a strašně se těšim, až ji zrealizuju. No ale pak přijde na věc a už mi to tak supr nepřijde a zas jsem naštvaná, že ani na takovýhle věci nemám náladu. Tak trochu vicious circle. Třeba dneska se celý den těším na Huma, němčinu, naturalistickou morálku a teorii pravdy. No a jen přijdu dom, tak mám chuť akorát ležet a čučet na seriály.
Ale musim se pochválit, dokopala jsem se dneska vstát ráno a jít na osmou (!) na fyziku :). To byl takovej pozitivní moment dnešního dne, neni to se mnou asi eště úplně zlý. A ve škole jsem vydržela sedět až do těch čtvrt na sedm. Akorát Aristoteles měl smůlu, touha po meníčku u Chluparů byla větší :).
Jo a taky jsem včera byla na hokeji. Asi po padesáti letech zas :). No vypadalo to trochu jak exhibiční vystoupení. Ale čekala jsem větší řev, Brňáci se chlubí, že jsou lepší jak my z Pardubic, ale teda nic moc jako. Choreo pěkný (možná mi teda chybí ta tma po gólu a blikající světýlka, čekala jsem že k tomu osvětlení aspoň naběhnou borci s barevnýma fóliema), ale že jim mexická vlna chcípne v kotli.. :D Stejně doufám, že se Kometa dostane do Extra, abych mohla chodit na Pardubice se koukat :).
No nic, jdu s tim udělat krátký proces a trochu něco do školy vymyslet, už na to kašlu tak moc a tak dlouho, že to i mně samotný přijde blbý :).

Žádné komentáře: