čtvrtek 23. října 2008

Blondýnka.

Můj quest úspěšně pokračuje. Včera jsem byla u kadeřnice, snažíme se zbavit těch zbytků černý barvy, takže jsem zas o pár odstínů světlejší. A jako bonus mám v patce tmavě růžovej flek. :) Původně to teda měla být červená, když Peťa tu barvu patlala, tak to vypadalo, jak když mi vrazila sekyrku do hlavy, nakonec to chytlo nějako růžově, u hlavy víc, směrem ke konečkům to tmavne a ztrácí se. Hezký. Akorát si s tim připadám trochu blbě teda. :D A skoro nikdo si toho jako nevšim, což mě trochu štve, protože bych chtěla slyšet, jak je to strašně krásný! A navíc to ani nejde vyfotit (co se taky divim, když fotim mobilem), abyste mi vy mohli říkat, jak mi to hrozně sluší a nic hezčího jste nikdy neviděli. :)
A taky jsem byla nakupovat, dvoje džínečky mám a super tričko, ze kterýho už ale nemám takovou radost, ale to přejde. :)

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Ja jsem nahodou tvoje vlasky dneska zahledl, hrozne ti to slusi a nic lepsiho jsem nikdy nevidel :)