sobota 18. října 2008

Dotkni se slunce.

To řikala včera nějaká hosteska od Metaxy. Já to tu asi přejmenuju na Alkoholický blog. Ono se toho moc nezmění.
Včera megagut akce v Café 04. Ani jsem si nestačila sednout a už jsem dostala Sun Tonic gratis od Mišičky. Mi mělo bejt hned jasný, jak to dopadne. Pak nám nejhodnější Nikolka nosila protekční žetony do soutěže, takže máme každej asi 50 klíčenek Metaxa, šťastnější vyhráli tričko nebo paruku (fakt vkusná), což bylo stejně jedno, protože když hostesky zmizly, došla Nikola a zeptala se nás, co bysme chtěli, že jí tam něco zbylo, takže nakonec máme paruku a vějíře všichni, všeobecná spokojenost. :) Akorát tu Metaxu jsem fakt neměla exovat, to byl trochu slabší nápad.
Nebudu se v tom zbytečně hrabat, dom jsem dorazila před šestou v příšernym stavu, z cesty trolejbusem (z kalby se snad jezdí rozjezdem, ne?!) si pamatuju jenom nějakýho ožralýho borca, co se mě ptal, jestli s nim půjdu na panáka, tak jsem řekla "Ani náhodou", a pak jsem se vzbudila na konečný. Cestou mezi bytovýma dveřma a postelí jsem ze sebe sházela oblečení, padla jsem do postele a vzbudila se o dvě a půl hodiny později (naštěstí sama od sebe, 2 minuty před budíkem). To bylo 8.28 a v 8.49 jsem už stála na zastávce. Takže je asi jasný, jak momentálně vypadám. Sedim v práci ve slunečních brýlích, abych neodpuzovala zákazníky, a modlím se, aby těch 12 hodin uběhlo fakt hodně rychle. A to počitám, že nejlepší krize přijde tak za dvě, tři hodinky..
Navíc ráno vstavám před šestou, abych stihla vlak do Pardubic. A musim se nějak přibližně zkulturnit, aby maminka neřekla, že žiju jak prase. :D

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

No slečno, vy se nezdáte :-)

jan!čka řekl(a)...

Ježiš, nemohli byste se aspoň podepisovat, když už píšete anonymně? :)