úterý 20. května 2008

Zkouškování.

Tak už je to zase tady. Poklidné dny a noci semestru plné alkoholu a jiných radovánek jsou zas na nějakou dobu pryč a nastává období stresu, kávy, energetických nápojů, přehlašování zkušebních termínů (premiéru mám už tento semestr za sebou), písmenek a sprostých slov. Po prvním neúspěchu (byla to prostě tipovačka a o dva body to nevyšlo, no) jsem naběhla do lékárny a nakoupila zásobu lecithinu a očekávám zázrak! A to okamžitě, ne do týdne, to už bude pozdě :)
Taky jsem učinila překvapující závěr - sociologie jsou kecy o ničem a pan Peter L. Berger měl asi nějaký problém s uspokojením, neb 95 % příkladů v jeho knížce se skládá z různých variací na téma sex. Nebo jsem možná přehlédla podnázev knihy. I když je pravda, že jsem teprve na straně 80, možná se ještě dozvím něco, co nevím a co nebude demonstrováno na souloži.

Žádné komentáře: