středa 21. května 2008

Kde něco končí, něco jiného začíná.

Ne tak tento týden. Máme za sebou první sérii The Big Bang Theory, třetí sérii How I Met Your Mother, South Park má přestávku, Simpsonovi koukám devatenáctou sérii taky uzavřeli. No nic, aspoň bude čas na učeníčko :). Nebo podlehnu a začnu koukat na Battlestar Galactica :).
A když už jsem u toho učeníčka, tak se mi konečně podařilo prolomit smůlu bodování a Úvod do sociologie jsem napsala na 19 bodů :). Sice z 30 možných, ale potřeba bylo 15, tak co bych se zbytečně snažila, že... 4 kredity jsou doma a jedeme dál!
Na druhou stranu mě nepotěšil výsledek mojí snahy do Filosofie ve filmu. Uznávám, že jsem rozsah nedotáhla asi o stránku, ale ani to málo se nesetkalo s pochopením :). No nic, už jsem v životě víc věcí pokakala mnohem horším způsobem :).

Žádné komentáře: