pátek 16. května 2008

Něco malého na začátek.

Abyste tak asi získali představu, co tak obyčejně dělávám, rozhodla jsem se podělit se s vámi o to, co dělám právě teď:
- sedím v práci
- dočítám "Takzvané zlo" od Konráda Lorenze, abych mohla jednu milou paní docentku následně potěšit seminárkou
- psychicky se připravuji na návštěvu knihovny na ESF, kde mi (doufám) půjčí 2 výtisky téhož díla. A jestli ne, tak si zas něco vyslechnu :)
- a taky musím koupit modelínu a náplasti (protože má krásné nové botičky mi zcela zničily nožičky) a tekutý pudr a ideálně i umělou krev...
Dnešek se zatím nevyvíjí příliš příznivě, ráno jsem se snažila čtvrt hodiny odemknout dveře do práce, až jsem přišla na to, že to asi sama nezvládnu a zavolala jsem šéfce, která měla očividnou radost, že kvůli mně (Já za to nemůžu! To ten blbej klíč!) přijde pozdě na tenis :)
Jo a taky se mi dneska ráno povedly vlasy, to zas z těch lepších zpráv :)

Žádné komentáře: