středa 28. ledna 2009

Šprtka (skoro jako Míša).

Tak jsem dneska měla hvězdnej den! Já to nechápu, asi se přestanu učit, ono to jde pak všechno nějak líp a ještě bych ušetřila hafo času.. Abyste jako chápali: třeba na první termín z epi jsem se šrotila 4 dny, bylo to snad poprvý, co jsem i povinnou literaturu přečetla, a stejně byl výsledek zoufalej. Na druhej termín už jsem si to jenom přečetla, protože jsem nabyla nepochopitelného dojmu, že si to jako pamatuju z minula a že už stejně nevim, co víc se mám asi učit. No a výsledek? 91,66 % z něčeho, o čem nejsem schopná za normálního provozu říct ani slovo?! No to mě po*er.. A to jsem byla po písemce smutná, že jsem měla okno a že minule jsem to uměla líp a vůbec, že to bude celkově tragédie. No kdyby se ten zbývající test vydařil aspoň na 50 %, tak počitám, že éčko by bylo v suchu. Vy asi stejně moc nechápete, co melu, že? :)
No a jako druhej hitparádovej výkon dneska - áčko z ústní z němčiny! S komentářem: "Když to áčko nedám Vám, tak komu asi..". Já jsem tak šťastná! :) Hrozně ráda jsem za úžasnou, akorát nedostávám moc příležitostí.. :) Škoda, že mě začíná přepadat pocit, že tohle je jako pro tohle zkouškový všechno. A to mě čekaj ještě tři zkoušky (jo, já vim, měla jsem si to líp rozvrhnout, ale já to udělala a pak se to všechno zhroutilo!), takže potěš..
No prostě dneska si pustím za odměnu nějakej pěknej film večer, třeba Nouzový východ nebo tak něco, a zítra se vrhnu na ty vtipný Paradoxy, to bude radosti. :)

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Šikula...:-)

Mišáček řekl(a)...

Jéééé, Janičko, já jsem v názvu tvýho článečku :-D

jan!čka řekl(a)...

Míši, už v tom příspěvku chybí jenom "v názvečku" a bylo by to dokonalý. :)

Mišáček řekl(a)...

Já to ještě musím vypilovat, to vyjadřování mi pořád nejde :-)