pátek 16. ledna 2009

Život na kolejích.

... je jedním slovem děs!
Ale začnu od začátku. Tak jsme se s holkama rozhodly utýct (doslova teda) z privátu a najít si něco lepšího. Nutno poznamenat, že se nám to povedlo na jedničku, ale o tom až se tam nastěhujem. Takže: přechodně teď bydlim na kolejích VUT na Palačáku. Děs jako. Teda jako koleje pěkný (strašně velký), ale připadám si tam jak vetřelec. Nesnášim, když spí někdo v mojí posteli, a kdybych zjistila, že se něco takovýho stalo, tak mu vypíchnu obě oči a zapálim ho. No a teď to musim praktikovat. Jako mohla bych spát na zemi, ale volný je jí tam tak půl metru čtverečního. Na druhou stranu je to tam moc pěkný - nový, sice malý, ale nepřišla jsem na nic, co by tam nějak zásadně chybělo (krom pořádný vany, pračky, sporáku, mikrovlnky a soukromí).
K tý pračce - jsem prase. Druhej den bez pračky a já si zase*u celej kabát! (Bílej, mimochodem.) Vůbec nevim, jak přežiju do 1. února, aniž bych vypadala, jak když žiju na hromádce hnoje..
Další věc - vrátnice. Zmírám strachy, když jdu okolo. Jestli vám to jako eště nedošlo, tak já na těch kolejích nemám co dělat, vzhledem k tomu, že nestuduju VUT. Nejhorší okamžik přišel dneska ráno. Fičim na bus, najednou na dveřích (který jsou dál od vrátnice a kterýma jedinýma jsem zatim chodila) obrovská cedule, že zavřeno. Asi jsem vypadala jak blondýna, protože jsem do nich skoro narazila a snažila se je za každou cenu otevřít, jen abych nemusela procházet kolem toho pána za okýnkem. Naštěstí se jen usmál, asi viděl, že jsem trochu jednodušší.
Jo a pak je tady ta věc: HLUK! Všichni furt řvou, smějou se, mlátěj do zdi a tisknou celou noc cosi. Zdi jak papír, chtěla bych mít samopal. S timhle bodem souvisí ještě něco - milion lidí! Vůbec na těch kolejích přes den nejsem, nebo se aspoň snažim nebejt. Když vycházim na chodbu, tak se rozhlížim na všechny strany, jestli někde někdo neni. Nejhorší zážitek byl včera v kuchyňce. Tak si v klidu s Lenčou pokuřujem, a najednou přišli nějaký dva další kluci! Jo, to je celý. Strašný ale, nesnášim cizí lidi, připadám si tam jak na nějaký dělnický ubytovně..
Ale zas když přijdete domů úplně na plech a náhodou se v tom 0.5+kk ztratíte, tak vás samolepky na futrách jednoznačně navedou:




10 komentářů:

Zdeněk řekl(a)...

Jak jsem slíbil, tak ti píšu, že jsi úžasná, nádherná, nejlepší a že tě strašně lituju, jak musíš bydlet na těch kolejích a tak vůbec.

jan!čka řekl(a)...

Zdeňku! Měls napsat, že ten příspěvek je úžasnej, ne já, ale dík, a hlavně že je vtipnej! Tys to celý splet! :D

Zdeněk řekl(a)...

Jo, sakra, už vím na co jsem zapomněl!

Anonymní řekl(a)...

Ahoj. Úžasněj a vtipnej příspěvek. Jen tak dál! :-)
Anonymní čtenář

Anonymní řekl(a)...

Je to sranda, mě ty tvoje řeči strašně baví, jsou takový holčičí :-) Já bych na to v životě nepřišel.
Martin

Anonymní řekl(a)...

Jako já bych ti nabídl vyprání, ale nemám pračku. Každopádně kdyby ti něco scházelo, co doma mám, tak není problém, dyť jsme skoro sousedi :)

Anonymní řekl(a)...

Tak to vypadá, že sis prožila "peklo"...teď už bude jen líp :-)

rionka řekl(a)...

ten prispevek je uzasnej :D

řekl(a)...

Jak mohli vůbec vzít takovou piču (tebe myslím) na vysokou školu?

Anonymní řekl(a)...

A co sis představovala??? Jestli se ti na koleji nelíbí, tak asi neumíš pořádně užívat života. Vtipný článek?? Vůbec jsem se nepobavila, spíš jsem měla chuť ti jednu vrazit :-D...Ty jsi ještě měla zůstat doma u maminky...tam by se třeba nedejbože "kluci" nestavili...je mi jasné, že tenhle koment smažeš, ale někdo ti to napsat musel :-D