sobota 8. listopadu 2008

Sushi.

Tak už po mně zas všichni dupou, že málo píšu, proto jsem byla nucena přivodit si nevšední zážitek (ježiš, co je tohle za spojení..), aby bylo o čem psát.
Po vzoru Michalky jsem se rozhodla, že jsem už dost velká na to, abych konečně ochutnala sushi. Naštěstí už Momosushi zavedlo objednávání přes internet, protože jestli něco nesnášim, tak někam volat. I gynekologa jsem si vybrala tak, abych se mohla objednat přes net. :) Psali, že by to mělo dorazit do 90 minut, ale 90 minut je to přibližně teď a už to mám skoro snězený. A to nijak extra nespěchám teda. I co se týče objednávky, inspirovala jsem se Míšou, objednala jsem si Set A.
A teď moje dojmy, jo? Zvláštně to smrdí. :) Ale to se dalo čekat, když v tom jsou rybky. Takže to by mi nevadilo. Nejlepší z celýho boxu jsou takový ty klasický ruličky, Sake tomu říkají na stránkách. Sojovka mi teda moc nejede, ale tak co už, to ani nikdy předtim. Celkem dost mi zachutnal ten zázvor nakládanej, je tak příjemně slaďoučkej. Jo a na co jsem nepřišla, je to, co je taková ta žlutá hranatá věc přivázaná k hrudce rejže řasou. Taky takový sladký to je, ale neumim to identifikovat, tak mě kdyžtak poučte. :) A velmi mě potešilo, že jsem snědla 3 kousky a už jsem nemohla ani sousto do sebe dostat, to je takový hezký, když člověk ví, že jí něco zdravýho a navíc mu stačí málo. :) Takže celkově naprostá spokojenost, určitě jsem tohle nepapala naposled. :)
Dokonce jsem si to vyfotila, akorát tu teda nemám bluetooth, takže jestli ten obrázek chcete vidět, musíte se večer kouknout ještě jednou. :)

EDIT (23.25): Tak tu to je:

5 komentářů:

Michala řekl(a)...

To žluté nasládlé je omeletka:)

Mišáček řekl(a)...

Sushi je jedna z věcí, které asi neochutnám, protože rybičky mi nejedou :-(

Michala řekl(a)...

Míšo, zkus sushi s okurkou, avokádem nebo krabími tyčinkami, sushi neznemená nutně syrovou rybu. A třeba s avokádem je to moc dobrý.

jan!čka řekl(a)...

Omeletka? A co to znamená? :)

Mišáček řekl(a)...

Hmm, tak možná se přece jen někdy hecnu a dám sushi šanci :-) Díky za tip!