pátek 14. listopadu 2008

Falco.

Geniální! Děcka, kdybyste letos měli vidět jediný film, tak tohle je to ono! Před chvilou jsem přišla z kina a mám pocit, že normálně fungovat budu moct až tak v březnu někdy. Jsem emocionálně úplně vyplivnutá. Chtělo se mi brečet už tak v půlce filmu, koncertní prostřihy byly naprosto úžasný, děsivě mi u nich bilo srdce. :) Furt nějakej Freddie Mercury.. Hovno, Falco! Totálně úžasně vygradovanej film a i když to jinak skončit nemohlo, stejně byl konec tak mrazivě a stroze udělanej, dokonalý završení celkovýho dojmu. :)
Úplně "nejhorší" bylo, že se mi začly vracet vzpomínky, jak mi bylo necelejch 10, na uších walkmana a valila jsem jedno album za druhym do zblbnutí, až jsem uměla všechny písničky nazpaměť.. A teď po letech se mi ty slova okamžitě vybavily, málem jsem si zpívala nahlas. :) Maličko mě zaskočilo, že byl Falco tak slavnej, to jsem vůbec netušila, ale co já jsem taky v 10 letech věděla, že..? Navíc to "jeho" děcko se narodilo na den přesně o 13 dní dřív než já. :)
Herec, co hrál Falca, nějakej Manuel Rubey, byl dokonalej. Sice Falcovi nebyl moc podobnej, resp. celou dobu ve filmu vypadal úplně stejně jako malej kluk, navíc přezpíval ty písničky sám znova, což mi v některých pasážích vyloženě rvalo uši, nicméně tleskám vestoje! Na něm stál celý film, ostatní si ani neškrtli.
Já už fakt nevim, co k tomu ještě dodat, běhá mi mráz po zádech, bude trvat tak týden, než to všechno poberu. Tak aspoň videíčko:

7 komentářů:

Mišáček řekl(a)...

Tvoje nadšení bych asi nesdílela, protože od něj neznám asi ani jednu písničku :-) Ale za tebe mám radost :-P

jan!čka řekl(a)...

Děkuju Míšo. :)
Ono je fuk, jestli ty písničky znáš, nebo ne, je to prostě tak úchvatně natočený, že nic jinýho nehraje roli. :)

Zdeněk řekl(a)...

mišáček: Tak si zkus pustit Jeanny (určitě bude na youtube, ale nemám tu teď zvuk, tak to nehledám), to když mi bylo tak 10-14, tak to jelo :-) Případně Out of the Dark, Vienna Calling nebo Rock Me Amadeus. Ale ty už asi ne tolik (aspoň ne u nás).

jan!čka řekl(a)...

Mně se eště líbilo dycky Der Kommissar, Ganz Wien, Junge Römer a Titanic. :) Jeanny moc nemusim, páč je to moc profláklý, to už spíš Comming Home. A Emotional celkem, ale to je taky moc známý.

Zdeněk řekl(a)...

Jo, jsem psal co si myslím, že bylo u nás tak nejznámější, tak by to mohla znát. Jeany mi nevadí, protože to nikdy nebylo hrané tak často, aby se z toho stala odrhovačka, aspoň pro mě. Ale ty ostatní mám radši, to jo. Navíc vzhledem k tomu, že poslední dva měsíce tu spolubydla (kluk!) pouští přibližně jedno CD s romantickýma (ale jakože tak sladký, že by na tom mělo být varování pro diabetiky!) indickýma písničkama, tak se mi trochu posunulo vnímání "ohranosti". :-)

Anonymní řekl(a)...

a co Nie Mehr Schule? ;-)

jan!čka řekl(a)...

To mi k srdci nijak extra nepřirostlo, vadí mi v tom ty uřvaný děcka. I když myšlenka pěkná.. :)