úterý 2. prosince 2008

Musíme si vážně promluvit.

Takže jenom v rychlosti. Moc mě nebaví číst v komentářích ke svým příspěvkům urážky. A tim míň mě to baví od lidí, co se ani nepodepíšou. Takže příště buď podpis, nebo zalízt zpátky na hnůj. Bude to ode mě možná vypadat jak srabáctví, ale ten komentář jsem smazala, slovo 'kokot' na svym blogu nestrpim! :) Když se tu někomu něco nelíbí, nikdo ho to nenutí číst. Kor se moc nesnažte intervenovat se svými sofistikovanými názory, pokud mě vůbec neznáte. Každej, kdo se mnou aspoň jednou v životě mluvil, ví, že si ráda dělám srandu ze všeho, včetně sebe. Takže pro Anonyma: Když napíšu, že jsem nesmírně inteligentní, je to prdel, jo? Nechcu upozorňovat na to, že mám IQ 135. Najdi si ve slovníku heslo 'sebeironie' a trochu se nad nim zamysli.
Děti, mám vás ráda, jsem potěšena, že sem někdo chodí a občas po sobě zanechá i stopu, ale neserte mě. :D
Děkuji za pozornost, konec hlášení. Pohov! :)

12 komentářů:

Mišáček řekl(a)...

Hehe s tímhle souhlasím, když je někdo takovej machr, že ti chce říct něco hnusnýho, ať se pod to aspoň podepíše! ;-)

jan!čka řekl(a)...

A navíc napsat, že studium filosofie se dá přirovnat ke škole pro ko*oty? To může říct jenom někdo, kdo to nikdy nestudoval. Což zužuje okruh podezřelých. :)

Zdeněk řekl(a)...

Jo, když odpočítáš lidi, co nikdy nestudovali filosofii, děti které neumí psát a nás, svoje kamarády, tak máš už jen asi devět a půl milionu podezřelých. :-)

(Já bych všechny ty anonymy zakázala!)

jan!čka řekl(a)...

Spíš odpočítat lidi, co to někdy studovali, ti ví, že to neni pro.. ty přirození různý. :)
Jsem si měla zjistit tu IP a svíst nějakýho informatika, aby mi vypátral, kdo to byl. :D

Anonymní řekl(a)...

Čau, ja tady jsem asi poslední, kdo by ti co kdy měl říkat, naprostou náhodou jsem se sem dostal, vůbec tě neznám, ale když jsem si teda přečet ty komentáře...tak reagovat musim. Ono totiž, jestli tě někdo soudí "jen" z těch výplodů, co tady produkuješ, tak snadno může dospět k neželaným závěrům. A nezhazoval bych filosofii, je to nádherná věda, ale čekal bych, že se tu někde objeví nějaké zamyšlení, kdo jinej by měl upozorňovat lidstvo na zhouby a podávat alternativní postupy myšlení?

Anonymní řekl(a)...

víš, on takovej příspěvek o žehlení vlasů a video o mejkapu....konnotuje leccos. ;)

Zdeněk řekl(a)...

Marek: To, že někdo studuje filosofii (nebo cokoliv jiného) neznamená, že musí mít blog s filosofickýma úvahama a upozorňovat lidstvo na zhouby. A taky to neznamená, že musí být cvok, pro kterého nic jiného než filosofie neexistuje.

Jiří Sedláček / Frettie řekl(a)...

Janičko, dobrý to tady máš. :)

Ale jinak, tak nějak taky nemyslím, že student filozofie tady musí mít nějaký zamyšlení nad nesmrtelností chrousta nebo tak něco. :)

jan!čka řekl(a)...

Děkuju Pudlikovi a Jiříkovi. :)
Marek: Když do těch osobních informací přepíšu, že studuju pedák, bude to už OK a můžu si tu psát o žehlení vlasů, aniž by o kohokoliv pobuřovalo? :)

tracnik řekl(a)...

Hloupé anonymní komentáře bych rozhodně mazal. Kdo maže, ten jede.

Mimochodem, nedaly by se texty o žehlení vlasů a mejkapu nakonec počítat mezi "upozorňování lidstva na zhouby"?

Anonymní řekl(a)...

janička: hele pedák neurážej, jo, většina lidí tam jsou s IQ hodně pod normou, ale věř mi, že aj pro lidi né úplně mimo je to docela záhul. To jen tak btw.

jan!čka řekl(a)...

Všichni víme, jak jsem to myslela, to byla taková metafora, ne urážka.